SLA: SERVICE LEVEL AGREEMENT




Garantie op kwaliteit

Met onze Service Level Agreement (SLA) geef je jezelf extra zekerheid en ontnemen wij al je zorgen; een uitgebreide back-up service en altijd online! Ook krijg je de beschikking over tweedelijns telefonische hostingsupport. Wij bieden dit SLA aan bij Managed Hosting.




Back-ups geregeld.

Met een SLA maken wij elke 24 uur een externe back-up van je files en databases. Deze worden 7 dagen voor je bewaard en zetten wij op verzoek voor je terug, zo heeft u altijd een werkende website.



Contact bij storing.

Met een SLA heb je de mogelijkheid om ons ook buiten kantoortijden te bereiken in een noodgeval. Als je een storing aan onze servers ervaart is het een geruststellend idee om zeker te weten dat wij ermee bezig zijn.



Altijd online.

Website offline? Echt niet! Wij beloven je een uptime van 99,9% en als dit niet lukt, krijg je het maandbedrag voor je SLA terug. Op deze manier trek je altijd aan het langste eind!



Enkele voorbeelden op een rijtje

- Automatische back-ups elke 24 uur / 7 dagen lang
- Wij richten je spamfilter voor je in
- Veiligheid updates
- Support buiten kantoortijden
- Je website altijd online
- Bestanden en databases laten overzetten
- En nog veel meer...




Ben je helemaal verkocht?

Klik hier om Managed Hosting met SLA te bestellen.


NAAR MANAGED HOSTING


Nog even het SLA doorlezen?

Geen probleem! Het volledige SLA is te downloaden via de onderstaande knop.


BEKIJK SLA